Bestelling
Q: Zijn alle items op de site op voorraad?
A: Ja, als iets uitverkocht is staat dit er bij.
Q: Ik wil mijn bestelling graag als cadeau geven, kan het ingepakt worden?
A: Jazeker, bij het kopje meer leuks kun je ervoor kiezen je bestelling in te laten pakken op meerdere manieren.
Verzenden/retourneren
Q: Doen jullie ook aan gratis verzending?
A: Bij besteding boven de €55,00 vervallen de verzendkosten.
Q: Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
A: Nee, op dit moment is dit geen optie.
Overige vragen
Q: Ik heb een bestelling met naam besteld maar het is er nog steeds niet?
A: Gepersonaliseerde items hebben soms een langere levertijd en dit staat ook aangegeven in de omschrijving.
Q: Mijn gepersonaliseerde item ziet er anders uit als het voorbeeld, wat nu?
A: Omdat het om gepersonaliseerde items gaat en dus ook per keer los gemaakt kan het zijn dat het niet exact is zoals op het voorbeeld, als u echter niet tevreden bent kunnen we altijd contact hebben om dit te bespreken.
Q: Ik heb een naammand besteld en hij ruikt vreemd, hoe kan dit?
A: De zeegrasmanden zijn een natuurproduct en door het verwerkproces hiervan kan er een "geur" inkomen. Deze geur moet slijten. Eventueel is een geurbuideltje een uitkomst.
Q: Kan ik een kortingscode krijgen?
A: Wij hebben geen standaard kortingscode, wel hebben we een kortingscode voor als we op social media worden genoemd of tijdens speciale acties.